Jun 9, 2009

klädparty :D

Casper har inte mått så bra.
Jätte ledsen Jenny att jag fick ställa in....vet att du e sur på mig nu :(
Men men visst inte hur jag skulle lösa det!!
Men jag ville inte bråka å så med honom!!
Hoppas det är en tand till på väg å inget annat......

Mamma var snäll å passade honom när jag var på klädparty hemma hos Carin på jobbet!!
Me&i....jätte fina å söta kläder!!
Klädkåt som jag är till Casper kunde jag inte låta bli... 2 st t-shirt å ett par byxor!!



Fina va?!
Nu hoppas jag verkligen att jag kan hitta nån som kan jobba några timmar på lördag så jag hinner med att fira Emelies 20årsdag.... nån som vill vara snäll???
I morgon om inte Casper är sämre ska vi på Martinas skolavslutning!
*pussssss*

1 comment:

Anonymous said...

jag har sagt att jag inte är sur.. jag förklarade igår!