Jun 22, 2009

Måndag igen...

Måste få säga att helgen var kanon bra! :D
På lördagen så var jag i stallet hela lååååånga dan. Tevligt och avkopplande var det...
Längesedan jag var där utan att behöva stressa eller bara vara snabb!
Så snällt av Johan att ringa å säga att jag tar Casper hela dan.
Stefan & Fredde bjöd på grillat *mums*

När jag sedan kom hem på kvällen bestämde vi oss för att ha lite mys-pys med vin, ost å kex... även baguetter med mumsig fyllning!




Även söndagen var jag i stallet. Först så tränade jag för Cicci och det gick kanon... synd att det aldrig är nån där som kan knäppa kort så skulle ni få se hur fin min pärla är :) Har jag tur aå är Fanny uppe i stallet idag...hon har garanterat med kameran!!!
På em kom Ameli och Cicci till ridhuset med "Ralf" så j*vla fin häst. Han är bara 2 år!!!


I dag ser vi solen *yeaaaaah*
Casper och jag tog en promenad i solan nu på morronen....blev även en sväng på stan.
Hittade massa kläder till Casper på rean! denna gång blev dt sl 86 som han kan ha efter sommaren förhoppningsvis hi hi


pussss / M

No comments: