Jun 23, 2009

Hoppträning :D

Oj oj...hopptränade igår!! åååå kanon bra gick det :D
Det var jag och jennie- Walle och Felicia- Irma. så Grållan var ensam storhäst...fast min häst kan ibland tas för ponny så det gick bra hi hi
Vi tränade för Sara och jag måste säga att hon är bland det bästa jag hoppat för!!
Stärkte mitt självförtroende ngt grymt!!
TACK FÖR DET!
Men vi hoppade alla hinder...trippelbar...kombination..ja många hinder!
blev även nära att jag tuggade grus ha ha men lyckades sitta kvar!!
Det var i kombinationen som jag tappade balansen på hinder 1, hänger halvt över hästan som hoppar hinder nr 2 å vi klara det :D ha ha det såg nog väldigt kul ut skulle jag tro!!
Snacka om att adrenalinet pumpade hela tiden å efter att vi var klara kände jag mig så lycklig!!
Tack Fanny för att du var där å stötade mig och hjälpte till med pärlan efter!

Fick till några kanon språng :D


Nu hoppas jag att jag ska komma över min hopprädsla och våga ge gärnet! Är ju skoj :D Men ser ni vad duktig Grållan är?? Vilken kanon häst jag har både på dressyr å hoppning!!!

1 comment:

Fanny said...

Det är lugnt det =D Ni va så himla duktiga ;)<333