Jun 23, 2009

Tack Carro <3

Idag så jobbade jag 11-14, lite meningslöst!
Men gick ju fort...
Carro var så snäll och ställde upp att ha Casper några timmar och det gick kanon :D
Så glad att det funkade!
Första gången han är med någan "utomstående".
Men är det nån jag litar på som barnis så är det Carro!!
Casper blir så lycklig när han får vara med henne :D

Å idag har det varit kanon väder.
Men typiskt nog så hade vi tvätt 16-19!!
Fast var nog skönt för Casper att vara inne en stund idag, tycker det är jobbigt när det är för varmt!
Men efter tvätten som blev klar vid 18 så blev det en liten promis!
Skönt att komma ut....
Så nu sitter jag här i soffan, Casper har precis somnat och Johan har åkt till jobbet :(
Utan dom är jag ganska ensam!!
Så lycklig som har sådan familj <3

I morgon ska vi till barnsjukuset för att ta prover på Casper. Känns inta allför kul, men vi vill ju veta va utslagen beror på...är ju synd om min lillkille!!
Mamma och Filippa ska följa med. Filippa är nog världens gulligaste, hon ville följa för att ge Casper sitt stöd!! Hon är 5 år :) Så go! Martina och filippa är nog de bästa *love them*
Nu blir det snart SEX and the city för min del, börjat kolla på det nu! Är lite efter jag hi hi
Pusssss/ M

No comments: