Jun 4, 2009

Yeah :D


YEAH :D
Snacka om att jag blev glad i morse, hämtade upp mina jeans som jag hade inna magen växte.
Å gissa...kom i alla!! Jag som hade tänkt ge bort dom för jag trodde aldrig att jag skulle gå ner det sista måtten....men det gjorde jag :D
Var ut till stallet igår å hjälpt Såffy å Pärlan att hoppa.
Vilken häst!! Helen tyckte att hon blivit hemskt fin!!!
Min älskling har åkt på kryssning, tomt utan honom! Men Casper å jag klara oss fint...
Näe saknar min Johan!!!
Hela 48 timma utan honom gaah..hur ska det gå?
Fast vi kan behöva längta efter varandra!!
I kväll var Casper å jag i sätra! Fick kanon god mat *mums*
Å ett bad i lugn å ro fick jag mig :D kanon skönt
Sen när jag kom hem ringde jag Jennifer....va glad jag blev av att prata med henne!! :)
ska cs en sväng i morgon!!
Om man ringer nån å den inte svarar är det för att den är upptagen lr inte vill prata med en?
Jag tycker man ska säga till en person om man inte vill umgås med den...
Så om nån tycker jag e jobbig lr dryg, snälla säg det tll mig!!!
Natti natti sov så gott!!


No comments: