Jun 24, 2009

Vilken dag...

Vi vaknade 06:45 idag Casper pigg och glad som bara den. Själv var man lite små seg. Men efter lite bus och lek så var även jag pigg å alert ha ha


Men vid 9 så var båda jag och Casper utråkade. Ringde då min kära mor som var snäll och kom å hämtade oss :D

Bar av mot the city... där gick vi runt i några butiker men hittade väl inget utom en gullig tunika med en hund åt Filippa!





Efter det så åkte vi till Valbo där vi första käkade lunch på Ikea. För mig blev det kycklingdrumstick med pommes BBQ sås och coleslaw. Mor åt en räksallad!

På Cubus hittade vi denna fina dress till Casper stl 86 så han kan ha den i höst :D
(Fast var ju inte riktigt så för tröjan ringde dom in till stan och frågade om dom hade i den stl vi sökte den hade dom :D så vi fick åka förbi stan innan hemfärd!)

Jag fick en Hello Kitty pyjamas av mor!! Å en body till Casper blev det oxå!







14:30 idag så befann vi oss på barnmottagning med Casper. Där han äntligen fick träffa en riktig barnläkare som skulle reda ut hans utslag.
Han har grova eksem och fick 3 salvor + medicin utskriven...min lillkille!!
Fick ta blodprov för allergitester!!
Så hoppas nu verkligen att vi får ngt svar på vad dessa utslag kan beror på....
åtminstone vad som orsakade nässelutslagen!!
Man blir ju tokig av detta!!!
Casper skötte sig kanon bra!
Min älskling <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJAyN_aW5TQzIPpBjFRSSJ1xFbY1J8N6AKzn1j8wxk-5hn0E3OxA-DgiSa07v4Y3rtgsc7aOujWYtwpHXbBdxyODvX_9nmDW1ED4DVsZqTz_AFY7831Qb9c320GyUKmbFVUTKhptqEhS1L/s1600-h/juni+111.jpg">






Efter sjukhusvistelsen bjöd mamma oss på mat.
Blev ett besök på Maggis!
Snacka om att dom är generösa där.

Casper var alldeles slut efter denna dag!
Så han har redan somnat......
Får försöka väcka honom och ge han medicinen och smörja lite grann!!







Pusssss / M

No comments: