Jun 2, 2009

Oj oj oj vad det regnade!

Vaknade av väckarklockan 6.30! Casper sov än. Skulle till jobbet på ass möte.
Mamma kom å hämtade oss...Casper fick vakna å följa med mig!
När jag kollade ut så såg jag att det regnade massor......
På mötet pratades det en hel del om hur sommaren kommer c ut, vi hoppas på det bästa!!
Jennifer kommer hem i morgon, har saknat henne!!
Efter mötet tog jag å Casper en promenad in til stan, där vi tog bussen upptill Barnens hus.
Där köpte vi ett parasol och insektsnät till vagnen.

Efter det så tog vi en promenad genom hemlingby.
Ringde både Jenny & Carro frågade om dom vill träffa oss på Max å käka lunch, det ville dom :D
Var mkt trevligt! Skulle behöva göra det oftare, både för min å Casper skull!!
Gick sedan hem. Han bara vara hemma en kortis, för sedan jobbade jag från 15-22!!
I morgon ser det ut som att det blir in till stan en sväng!!


Vilken sötis va?!






No comments: