Apr 24, 2009

Börja om från början!!!!!

Grållan är inte riktigt 100 än :(
Men jag var ute i stallet i går och lingerade henne så jag själv skulle c vad som är felet.
Vi kan säga så här....det är bara att börja att bygga muskler på henne.
Så nu blir det träning från början!
Linda Nyström lovade att hjälpa oss! så nu hoppas jag verlligen att vi ska fixa detta!!!
Hoppas hoppas hoppas...
Blir det inge resultat så får väl hon bli mamma!!
Men vi ska fixa det. Hon ska bli bra.
Känns bara så typiskt mig...tror man att man ska vara lycklig så blir det fel på bebis nr 2 åååååå
Men men är nog inget allvarligt får vi hoppas.
Ser ut som att vänster sidan inte e så mkt musklad som höger.
Su nu får nog grållan ridhus förbud å blir mera skog å mark ett tag framöver!!!!

hittade denna bild



visst är han vacker Tiger bill???!!!

Mitt paket från H&M kom idag. ska hämta det innan jobbet!! :)

*puzzzzz*

No comments: