Apr 7, 2009

mjölkallergi?



Det kan ju vara så att Casper är mjölkallergiker eller överkänslig mot det.
Vore ju absolut inte bra...men om det vissar sig att det är så så måste ju hans utslag försvinna. Har nu börjat pröva en mjölkfri välling å gröt från Enago. Så nu håller vi tummarna å hoppas att han blir mkt bättre.
min lillkille måste ju må bra...annars är det ju synd om honom.
Började med vällingen igår, men måste varit så att hans hål på flaskans napp var flr litet, så han fick väldigt lite välling å blev lessen!
Så idag pröva jag att byta flaska å med störr öppning å då gick det bättre å han blev gladare :) så i morgon blir det en promenad å köpa nya flaskor till honom!!!!


I dag har jag jobbat 11-19 å det gick jätte bra. Jänner mig lite trött nu men det var kul.
Fått massa pass av Carin idag...väldigt bra tider så det känns bra :)
Om jag kan börja jobba lite nu så spar jag ju dagar å kan vara hemma längre från att börja jobba helt. vill ju njuta av denna tid då Casper är liten!!!!
*kramen*

No comments: