Apr 9, 2009

Då var denna dag över snart! har varit en kanon dag :)
Casper sova till kl 9, fast han var vaken en gång i natt och trodde väl att det var morron.
Men han somnade om och skönt var det...inte så lyckat å stiga upp 03,30!!
Sen blev det en sväng till stan med mina älsklingar å Walter.
Åt "frukost" på Subway, kikade en sväng på claes ohlsson. Gick in på babyproffsen där vi köpte massa nya leksaker till Casper å nya påsar till blöjhinken.
Helt otroligt...man får hämta ut hinken gratis innan barnet kommer...men sedan kostar påsarna 300 :- oj oj oj då fattar man att dom ger bort hinkarna!!
Sedan bara det av till stallet för min dressyrträning :)
ååååå va bra det gick. Så fin Gråbert var...helt otroligt 3vlig att rida idag! men det e hon oftast nu, gick lixom att pressa henne lite till max.
Men vi var väldigt slut båda två efter passet ha ha kondisen är det åt helvete med för min del!
Sen kollade vi på när Martina red. Stackaren hade Picasso....
först gick det jätte bra för henne, men sedan när ponny lessnade så ville han lixom inte röra sig fortare en skritt å väldigt seg trav.....tyckte så synd om Martina som kämpade så hårt....så jag tog med mig ett spö å tänkte gå ner på banan å hjälpa henne att få igång honom lite.
Jag menar hallå....ponnyn är ganska stor å där satt lilla Martina å kämpade för livet.
Det var bara det att när jag närmade mig ponnyn så svarade han framåt lite för fort och Martina blev lite rädd. Så det var slutet på den galoppen...väldigt klantigt av mig!!

Nu ska jag frestas lite....

precis rensat jordgubbar som vi ska mumsa lite på :) hi hi

No comments: