Apr 22, 2009

Magsjuk å feber!


Ååååååå vad dåligt jag mår :(
Var inte igår man var riktigt sjuk direkt.....
Johan jobbar så jag får göra mitt bästa att underhålla min lilla älskling, han tycker nog mamma är tråkig idag!!!
Men vad ska man göra då?!
Min mamma jobbar...men i morgob är hon ledig så då skulle Casper få vara med sin mormor och sin kusin! Va glad han ska va!!
Å inget får man i sig heller. Så e helt slut nu...efter att ha besökt toaletten ett antal gånger......
Mamma kom förbi med massa mat på fm idag! typiskt att man inte får i sig ngt av dt goda hon dök upp med. Ska pröva med några jordgubbar.....

3 comments:

Emelie said...

Nej va tråkigt att du är sjuk :( Hoppas du blir bättre snart så får vi ta och träffas och umgås tkr ja :)

Snygg design föresten!!

Krya på dig Maria!! Kram

Jenny said...

joo..vi skulle ju ses idag, men du blev ju sjuk :( men när du e frisk så måste vi ses =) puss

Anonymous said...

Hej snutt/sanna

zannski.blogg.se