Apr 16, 2009

Tack för idag tjejer :)

Vilken händelserik dag det har varit idag! Började med att vi låg i sängen å myste hela familjen till kl 08:00 oj oj första dagen på länge vi inte var uppe förre kl 07:00...... Så skönt det var, å Casper vaknade bara 1 gång i natt å ville äta!! kl 14:30 var det dax för föräldrargrupp, med lärande om tandvård...intressant faktist! Synd att man inte har så mkt gemensamt med den andra mammorna. Vore ju skoj att umgås med nån som har barn. Men klara mig utmärkt med mina underbara vänner jag har :) Casper fick en tandborste...fick välja färg själv...gissa vilken han tog...svart!!! hi hi

Efter det gick vi å mötte Carro tog sedan en promenad in till stan å kollade runt lite. Som vanligt alltid lika kul att träffa Carro tycker både jag och Casper :)

Senare blev det en promenad hem till Jenny för att hälsa på! Nu är det inte länge kvar för dom innan deras bebis kommer...så kul det ska bli...Casper får en kompis :) Så glad för eran skull ska ni veta!! Å magen växer då så det knakar....så fint så! Kan ibland sakna den dära gravis magen! Men nu är jag snart tillbaka där jag var innan jag bleb gravid, går mkt snabbt nu när jag börjat rida igen...häromdagen sa johan att han tyckte jag blivit smal :) Hos Jenny fick vi fika *mums* kubben var inte helt fel inte hi hi å kaffet smakade kanon!!!!! Jag trivs och mår jätte bra när jag får träffa å umgås me er tjejer!!!

Carro å Casper hos Jenny :)

No comments: