Apr 14, 2009

tiiiiisdag!

Vaknade i morse av att jag hade en mardröm....inte alls så kul :(
Bland det värsta som finns att ha tycker jag. Var tvungen att kolla på Johan å pussa lite xtra på honom! Åååååå va jag älskar min älskling. Han är så fruktansvärt underbar....
Å vad lycklig han gör mig!!! Det bäst som har hänt mig, Casper oxå!!!!

Efter lunch gick jag å Casper på promenad. Skönt ute minus att det blåste lite kallt!!
Men det var skönt för Casper att det inte var för varmt.
Den promenaden var väldigt mysig å han år så underbar min lillkille.
Världens underbaraste son är han Casper. Han är så glad å charmig. Gör en alltid på bra humör.
vilken tur jag har som har världens bästa pojkvän och son <3>

Sedan träffade vi på Carro å det är alltid lika 3vligt, Casper älskar henne!! Carro är den som varit min kompis längst...sedan jag var 3 år! så är det nån som känner mig utanåinnanså är det Carro!! TACK TJEJEN FÖR ATT DU FINNS!!!!!!!!

Vi gick upp till Max å där blev det........

Så otroligt god bullen!! *mmmmmmums*

*kram* /M

No comments: