Apr 4, 2009

Hejsan våren :)

Jag å mina älsklingar var ute å promenerade igår....snacka om vårväder :)
hoppas det håller i sig nu å inte blir snö igen! man vet ju aldrig.....
Vi gick ner på stan där träffade vi emelie en stund, käkade en glass *mums*
Gick runt å kollade in lite barnkläder åt Casper...åååå va jag vill shoppa åt min lillkille :)
Men får vänta lite ha ha men snart lär han ju ha en vår/sommar garderob ju stl 80 blir dt!!
Han provade en keps åååå så söt han var :)

Sen blev Casper lite överttrött å ledsen så vi gick en promis i Boulognern. Va mysigt det var :)
Helt underbart å vara ute hele lilla familjen.....
johan drog vagnen nästan hela tiden...han gillade den nya hi hi
Blev sedan en luch på frasses...var helt oki :)

Nu sitter jag å väntar på mamma å pappa så blir det en tripp till Gråbert :)

pusssss

No comments: