Apr 6, 2009

Hej alla glada :)

Vilket väder vi har fått :) helt underbart ju!!!
Var på BVC i morse och utslagen som Casper har ser ju inte bra ut :( Stackars min lillkille....
Men nu ska vi pröva ngt mjölkfritt från apoteket å c om det kan vara mjölkallergi!!
Hoppas inte...men allt för att Casper ska må bra!!
Vissar det sig att han är känslig för det så får han träffa en läkare å ta prover!
Efter besöket så gick vi vidare på en promenad...soligt å fint!
Vi hälsade på hemma hos Sandra, fint dom bodde....vill åsså ha en 3:a eller 4:a!!
Sen gick vi vidare till K-rauta och Dollar store.
Köpte lite fika med mig hem för carro ringde å sa att hon, jenny å linda tänkte komma förbi :)
Får jag besök vill jag gärna bjuda på fika ha ha
så kl 15:00 kom brudarna på besök, väldigt 3vligt med lite tjejesnack å Casper tyckte det var jätte kul att leka lite med ngn annan än mamma å pappa hi hi
TACK FÖR BESÖKET TJEJER, ALLTID LIKA KUL NÄR NI ÄR HÄR :)
FÅR C TILL ATT BÖRJA TRÄFFAS OFTARE.....
Min mobil har blivit knäpp :( ååå då e man ju nästan handikappad juuuuu grrrr

No comments: