Apr 8, 2009

vilket sökande efter nappflaska!


Tillslut hittade vi den....
men oj oj oj va vi fick leta.
först på Coop...sedan på ica..sedan Kvantum....
sista försöket blev på Coop Extra!!
Där fanns den Mams flaska!
Hållet i nappen är större å flaska är anpassad för välling så Casper ska få den mängd han vill :)
Å har nu laddat upp med den mjölkfria vällingen.
verkar som att den verkar kunna ta slut å det vill vi ju inte....
Å gissa...hi hi...dressyrhäxan hoppade idag...hi hi
Blev så sugen när Ciccis grupp hoppade lite...å hindren var inte så höga!
Så jag frågade om jag fick vara med å det fick jag :)
Så Gråbert å jag skuttade lite gran... hi hi
Men när hindren började bli lite högre taggade hon så hemskt å jag började bli höjdrädd... då gav vi upp Men det blev några språng å det kändes bra :)
Men i morgon så är det dressyrträning som gäller!!!!

No comments: