Apr 20, 2009

hejsan alla glada :D

Nu var det måndag igen!
Oj oj oj vad fort helgerna går. E fredag sen är det måndag direkt igen.
Men denna hekg har jag fått lite spännande saker gjorda ha ha ha
Fredagen så var vi på GRS å kollade på Horse Festival.
ÅÅÅ va många fina hästar det var där! Man kan ju inte låta bli att bli imponerad av alla dessa ekipage..hästar...transporter..lastbilar! oj oj hur har folk råd??!
Casper var med å tyckte det var hur kul som helst med alla dessa hästar. Han var väl knaske lite väl högljud ha ha lillkillen då :)
Men så länge han är glad så är det väl ok!!
Gladare kille får man leta efter!!!
3vligt sällskap hade vi...Jenny..Såffy + att vi träffade på fanny där!!
Senare åkte jag, Casper å Såffy upp till Grållan. Såffy red å jag å Casper mockade ha ha
Fick sedan åka hem å kolla hur Såffy bor...väldigt mysig lägenhet :)
å Elsa är för söt hon!!

Lördagen så var det jobb som gällde för mig 11-19! Det var faktist väldigt kul att jobba...
Men man hade ju kanon personal med sig hi hi
Carro, Eva, mickis å nattis! Kan det blir bättre?? Fattades bara Såffy å Jenny hi hi
å mamma muuuuu ha ha....
Men som sagt så gick allt kanon å tiden flög iväg!
När jag kom hem till mina älsklingar sen så gjorde vi tacos! :) *mums*
Det är sjukt hur mkt jag saknar Casper å johan när jag jobbar....
Så igår var det ju söndag. Å gissa sov till 11.45...så skönt! Johan hade Casper på morronen å jag fick sova till jag vaknade. Fast var ju vaken några ggr på natten, men räknas inte ha ha
Blev hämtad 12.45. Då åkte jag å Martina till GRS å kollade på 1.50 hoppninge ååå herre gud vilka hinder, då blir man ju imopnerad! å duktiga var dom åsså. Kollade även på 1.25 några starter. Jag köpte faktist ett Glen gorden schabrack å matchande huva...åååå så fiiiin Grå blir!


Det gråa blev det :)


Sen blev det stallet å Grållan som gällde.
Red lite dressyr, sen fick både Martina å Jennie W rida lite på Grållan. Martina skrittade bara lite, med sedan red hon på Kurt...stallets största häst!! Åååå va lite hon såg ut ha ha
Jennie red Grållan riktigt bra faktist :) j*vligt duktig hon för att vara så ung!
Mjuk å fin ridning har hon.....

I kväll blir det dressyrspecen för min del :)

No comments: